Şubat 2023
‘‘İnternet Erişimi Raporu’’nun ana temasını Türkiye’nin internet erişimi oranları, internet kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıkları ve internet üzerinden yapılan alışverişlerin sektörel dağılımı oluşturmaktadır.
Şubat 2023
“Cihaz Sahipliği Raporu”nun ana temasını, bireylerin bireysel veya ortak sahip olduğu teknolojik cihazlar oluşturmaktadır.
Şubat 2023
“Oyun Oynama Alışkanlıkları Raporu”nun ana temasını oyun oynama oranları, oyun cihaz tercihleri, günlük oyuna ayrılan ortalama süre ve en sık tercih edilen oyun türleri oluşturmaktadır.
Şubat 2023
“Sosyal Ağ Kullanımı Raporu”nun ana temasını sosyal ağ kullanım oranları, sosyal ağ tercihleri, günlük ortalama sosyal ağlarda geçirilen süre, sosyal ağ kullanım sıklığındaki değişiklikler, cihaz tercihi ve sosyal ağların denetimine bakış açısı oluşturmaktadır.
Şubat 2023
“Facebook Kullanımı Raporu”nun ana temasını, Facebook kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.
Mart 2023
“Instagram Kullanımı Raporu”nun ana temasını Instagram kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.
Şubat 2023
“Twitter Kullanımı Raporu”nun ana temasını Twitter kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.
Şubat 2023
‘’YouTube Kullanım Raporu’’nun ana temasını YouTube kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik/kullanım süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.
‘‘İnternet Erişimi Raporu’’nun ana temasını Türkiye’nin internet erişimi oranları, internet kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıkları ve internet üzerinden yapılan alışverişlerin sektörel dağılımı oluşturmaktadır.
“Cihaz Sahipliği Raporu”nun ana temasını, bireylerin bireysel veya ortak sahip olduğu teknolojik cihazlar oluşturmaktadır.
“Oyun Oynama Alışkanlıkları Raporu”nun ana temasını oyun oynama oranları, oyun cihaz tercihleri, günlük oyuna ayrılan ortalama süre ve en sık tercih edilen oyun türleri oluşturmaktadır.
“Sosyal Ağ Kullanımı Raporu”nun ana temasını sosyal ağ kullanım oranları, sosyal ağ tercihleri, günlük ortalama sosyal ağlarda geçirilen süre, sosyal ağ kullanım sıklığındaki değişiklikler, cihaz tercihi ve sosyal ağların denetimine bakış açısı oluşturmaktadır.
“Facebook Kullanımı Raporu”nun ana temasını, Facebook kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.
“Instagram Kullanımı Raporu”nun ana temasını Instagram kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.
“Twitter Kullanımı Raporu”nun ana temasını Twitter kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.