RAPORLAR

2023 I. Araştırma Dönemi

Şubat 2023

İnternet Erişimi

‘‘İnternet Erişimi Raporu’’nun ana temasını Türkiye’nin internet erişimi oranları, internet kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıkları ve internet üzerinden yapılan alışverişlerin sektörel dağılımı oluşturmaktadır.

2023 I. Araştırma Dönemi

Şubat 2023

Cihaz Sahipliği

“Cihaz Sahipliği Raporu”nun ana temasını, bireylerin bireysel veya ortak sahip olduğu teknolojik cihazlar oluşturmaktadır.

2023 I. Araştırma Dönemi

Şubat 2023

Oyun Oynama Alışkanlıkları

“Oyun Oynama Alışkanlıkları Raporu”nun ana temasını oyun oynama oranları, oyun cihaz tercihleri, günlük oyuna ayrılan ortalama süre ve en sık tercih edilen oyun türleri oluşturmaktadır.

2023 I. Araştırma Dönemi

Şubat 2023

Sosyal Ağ Kullanımı

“Sosyal Ağ Kullanımı Raporu”nun ana temasını sosyal ağ kullanım oranları, sosyal ağ tercihleri, günlük ortalama sosyal ağlarda geçirilen süre, sosyal ağ kullanım sıklığındaki değişiklikler, cihaz tercihi ve sosyal ağların denetimine bakış açısı oluşturmaktadır.

2023 I. Araştırma Dönemi

Şubat 2023

Facebook Kullanım Raporu

“Facebook Kullanımı Raporu”nun ana temasını, Facebook kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.

2023 I. Araştırma Dönemi

Mart 2023

Instagram Kullanım Raporu

“Instagram Kullanımı Raporu”nun ana temasını Instagram kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.

2023 I. Araştırma Dönemi

Şubat 2023

Twitter Kullanım Raporu

“Twitter Kullanımı Raporu”nun ana temasını Twitter kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.

2023 I. Araştırma Dönemi

Şubat 2023

YouTube Kullanım Raporu

‘’YouTube Kullanım Raporu’’nun ana temasını YouTube kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik/kullanım süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.

2022 Yıllık

İnternet Erişimi

‘‘İnternet Erişimi Raporu’’nun ana temasını Türkiye’nin internet erişimi oranları, internet kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıkları ve internet üzerinden yapılan alışverişlerin sektörel dağılımı oluşturmaktadır.

2022 Yıllık

Cihaz Sahipliği

“Cihaz Sahipliği Raporu”nun ana temasını, bireylerin bireysel veya ortak sahip olduğu teknolojik cihazlar oluşturmaktadır.

2022 Yıllık

Oyun Oynama Alışkanlıkları

“Oyun Oynama Alışkanlıkları Raporu”nun ana temasını oyun oynama oranları, oyun cihaz tercihleri, günlük oyuna ayrılan ortalama süre ve en sık tercih edilen oyun türleri oluşturmaktadır.

2022 Yıllık

Sosyal Ağ Kullanımı

“Sosyal Ağ Kullanımı Raporu”nun ana temasını sosyal ağ kullanım oranları, sosyal ağ tercihleri, günlük ortalama sosyal ağlarda geçirilen süre, sosyal ağ kullanım sıklığındaki değişiklikler, cihaz tercihi ve sosyal ağların denetimine bakış açısı oluşturmaktadır.

2022 Yıllık

Facebook Kullanım Raporu

“Facebook Kullanımı Raporu”nun ana temasını, Facebook kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.

2022 Yıllık

Instagram Kullanım Raporu

“Instagram Kullanımı Raporu”nun ana temasını Instagram kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.

2022 Yıllık

Twitter Kullanım Raporu

“Twitter Kullanımı Raporu”nun ana temasını Twitter kullanıcılarının genel kullanım alışkanlıklarına dair veriler (kullanıcıların üyelik süresi, platformda günlük ortalama geçirdikleri süre, kullanım amaçları, takip ettikleri içerikler vb.) oluşturmaktadır.